Når din virksomhed støtter din livsmission

De fleste mennesker ser en virksomhed som en måde at tjene penge på. Iværksættere starter virksomheder, fordi de har en god idé og en eller flere ydelser, et produkt eller flere produkter, som de kan se, at andre mennesker har behov for, således at der er efterspørgsel nok til, at de kan skabe en god forretning med den rette markedsføring.

Grafik: Elvirah Lafay, www.flyingvisioncraft.com

Hvad nu hvis din virksomhed også – udover at være en god forretning – er et udtryk for din livsmission? Og hvad hvis et par justeringer kunne medføre, at din virksomhed ligefrem støtter din livsmission?

Har et menneske en mission – en raison d´être?

Når man ser på de allermest succesfulde virksomheder, er det altid tilfældet, at virksomhedens mission går hånd-i-hånd med ejerens livsmission. Oftest er det ubevidst fra ejerens side. Det er de færreste, der er bevidste om, at de har en livsmission. I forbindelse med virksomheder er det normalt at tale om mission, vision, værdier og strategi. Det er knapt så normalt at tale på samme måde om et enkeltindivid. Ikke desto mindre er det sandt. Der er en årsag til, at vi er her.

Vi er sjæle i en menneskekrop, som er kommet til jorden af en ganske særlig årsag. Vi har en mission med dette liv. En raison d’être. Og den handler ikke nødvendigvis om at blive født, vokse op, få en uddannelse, blive gift, stifte familie, gå på arbejde og tjene penge nok til livets opretholdelse og villaen, volvo’en og vovsen, falde om af udmattelse i sofaen fredag aften, shoppe og feste lørdag og tage på familieudflugt om søndagen. De fleste føler sig indespærret og grådkvalte ved kravet om at skulle udleve denne stereotype definition af “lykken”, fordi det ikke nødvendigvis er lykken for dem.

Det numerologisk-spirituelle perspektiv

I et numerologisk-spirituelt perspektiv har vi bevidst valgt dette liv fra et oplyst sted i livet mellem livene. Vi har på sjælsplan foretaget en vurdering af, hvilke særlige lektioner vi ønskede at påtage os for at fremskynde vores indlærings- og udviklingsproces. På baggrund af vurderingen vælger vi vores forældre og vores ankomsttidspunkt til jorden, fordi der i fødselsdato, tid og sted er særlige vibrationskoder og der i navnet, vores forældre giver os på baggrund af deres egen energisignatur, også er en helt specifik energi. Vores energisignatur udvikler sig gennem livet som følge af vores bevidsthedsniveau, men fundamentet er det samme: Koderne i fødselsdatoen og navnet. Medmindre vi skifter navn, selvfølgelig.

Livsmissionen kan ses ud af koderne i fødselsdatoen. Her kan aflæses livslektier og livsformål i generelle termer, som kan bruges til at forstå, hvorfor vi er her. Hvad vores livsmission er. Overskriften for din specifikke livsmission kan læses ud af det tal, der fremkommer ved at lægge dag + måned + årstal sammen. Der findes flere skjulte tal i din fødselsdato, som fortæller en dybere og mere nuanceret historie om formål og lektier, styrker, talenter og nøgler til flow og vækst.

En af de allerstørste glæder i livet er at beskæftige sig fuld tid med det, man brænder for – sin passion. Måske leder du stadig efter din “rette hylde”? Måske har du fundet den, men kan ikke få hul igennem til dit kreativitets-, kunde- og cashflow i virksomheden? Eller du er ansat topleder og kan ikke finde dig helt tilrette i virksomhedens mission, vision, værdi og/eller strategi?

Foto, august 2014: Lone Mørch, www.lonemorch.com 

Virksomhedens mission

På samme måde som man kan aflæse et menneskes livsmission, er der koder i en virksomheds registreringsdato, som fortæller en historie om missionen på det usynlige plan – energiplanet. Er der et match mellem den usynlige energi og den italesatte mission og vision, som virksomhedens medarbejdere arbejder for, værdierne de tilgodeser i det daglige arbejdsfokus og strategien, de følger i udførelsen af arbejdet, har virksomheden gode resultater. Er der ikke et match, er det ikke tilfældet.

Bevidst eller ubevidst ønsker vi alle sammen at gøre det, vi kom for. Når vi er på rette vej, er vi glade, produktive og gør et godt stykke arbejde til fordel ikke bare for os selv, men for helheden.

Trives du i og med din virksomhed, hvad enten du er selvstændig eller topleder? Glæder du dig til at komme på arbejde og gøre en forskel om morgenen? Føler du dig opløftet og tilfreds, når dagens arbejde er slut? Åbner du op eller lukker du i, når du tænker på dit arbejde? Er der udvikling, flow og vækst både på de materielle og de spirituelle parametre?

Vi tilbringer i gennemsnit minimum 1/3 af vores liv på vores arbejde. Ville det ikke være smart, hvis virksomheden var en forlængelse af vores livsmission? Hvis vores arbejde ligefrem støttede vores livsmission? Det synes jeg. Det er derfor, at jeg arbejder med det, jeg gør. Det er meningsfuldt for mig at vejlede andre i spørgsmål om, hvordan de kan gøre det, de kom for med passion og uden anstrengelse.

I 2019 lancerer jeg en online master class, hvor du får redskaberne til at udregne din livsmission set i et numerologisk perspektiv. Du kan også bruge informationerne til at udregne missionen for din virksomhed i et numerologisk perspektiv ved at analysere registreringsdatoen. Kan du ikke vente med at få indsigt og få skabt samklang mellem dig og din virksomhed? Book en 1:1 session. Læs mere her.

Er du og din virksomhed på samme vej?

Hvad tænker du, når du læser denne post? Er du og din virksomhed i samklang, eller skal der ske en justering i 2019? Hvad er det vigtigste for dig ift. dit arbejdsliv? Skriv meget gerne til mig her på bloggen. Jeg ville elske at høre dit perspektiv og svarer personligt alle, der skriver til mig.

Kærlig hilsen Sophia Carolina

#noterframinsjæl

Posted in Karriere, Numerologi, Spiritualitet, succes, Uncategorised.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *